Klanten en communicatie

Klanten en communicatie

Er heerst bij de implementatie van circulaire acties nog vaak onzekerheid over hoe klanten gaan reageren. Er heerst twijfel, niet in het minst bij de marketing manager, over hoe circulaire acties best in de markt gezet moeten worden.

Op de webpagina van de Modemonitor kan je algemene inzichten krijgen in hoe consumenten kijken naar duurzame kleding en circulaire business modellen zoals rental, resale en repair. Verder geeft de circulaire communicatiewijzer veel handvaten om over de communicatie van je circulaire actie na te denken. Het zijn inzichten gebundeld uit interviews met 13 mode-ondernemers over welke communicatie-successen (en failures) zij hebben ervaren bij het opzetten van hun circulaire acties.

 

Ga zelf aan de slag:
  • Modemonitor (rapport)
  • Modemonitor (navigatietool)
  • Circulaire communicatiewijzer

Voor vragen, een kennissessie, of begeleiding bij het inzetten van deze tools; vul dan zeker het contactformulier in op deze website, of contacteer de auteurs rechtstreeks via veerle.spaepen@thomasmore.be.

 

Deze tools zijn onderdeel van de Circular Toolbox, die ontwikkeld werd door Thomas More binnen het VLAIO onderzoeksproject Size: Zero Waste.

Om de gebruikerservaring van deze site te verbeteren gebruikt deze website cookies.