Case

Aurore Van Milhem

Aurore Van Milhem-oprichtster Mélanie besloot na haar communicatie- en rechtenstudies in 2015 het roer volledig om te gooien. Ze ging haar passie achterna en koos voor een studie modeontwerp – met succes, want in 2017 was haar eigen merk al een feit. Mélanie is een feministe in hart en nieren die vrouwen met haar kledingstukken op een voetstuk zet en hen nog mooier maakt dan ze al zijn. De Parijse ontwerpster wil niet zomaar een collectie aan de man (of vrouw) brengen, maar haar klanten echte emoties doen beleven.

Elk Aurore Van Milhem-stuk is ‘limited edition’ of op maat gemaakt. Klanten houden aan die tweede optie niet alleen een persoonlijke ervaring over, maar kunnen bovendien met eigen ogen zien hoeveel aandacht er naar kwaliteit gaat. Zo verkiest het team steevast natuurlijke stoffen boven hun synthetische tegenhangers. Om zeker te zijn dat elk stuk een liefhebber vindt, polst Mélanie tot slot regelmatig naar de voorkeuren en de mening van haar Instagram-volgers.

Om de gebruikerservaring van deze site te verbeteren gebruikt deze website cookies.